• 1402/11/20 - 13:36
  • 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اخذ رتبه برای روش آموزش الکترونیکی

اخذ رتبه در جشنواره‌ی دانشجویان و اساتید

امروزه آموزش پزشکی برای حفظ کیفیت خود با چالش های جدی رو به روست.

دیجیتالی شدن آموزش به عنوان یک تحول اساسی در نظام آموزش عالی محسوب می شود.

همچنین از مدل یادگیری مبتنی بر مسئله (Problem-Based Learning) و مدل یادگیری مبتنی بر مورد (Case-Based Learning) به عنوان استراتژی‌های آموزشی نوآورانه استفاده می‌شود. ثابت شده است که این رویکردها، در بهبود رضایت دانشجویان و اساتید، تشویق به یادگیری، بهبود تفکر بالینی و انتقادی و توانایی حل مسئله بسیار موثر هستند.

روش کار در جلسات گروه برای اساتید به طور کامل شرح داده شد.

دانشجویان مربوطه طی کارگاه‌های آموزشی از اهداف و چگونگی اجرای طرح آگاه شدند. سپس یک گروه در پیام رسان ایتا ایجاد شد. اطلاعات بیمار و همچنین خلاصه ای از Review of system و Physical Exam و آزمایشات و پاراکلینیک

 و تصویر و یا فیلم برخی معاینات بیمار در گروه مجازی

بارگذاری می شد.

 سوالاتی در مورد تشخیص و درمان بیمار،

 از سایر دانشجویان پرسیده شده

 و در پایان در صورت لزوم توضیحات تکمیلی

 توسط اساتید مربوطه ارائه می‌گردید.

/uploads/189/2024/Sep/10/پاور فرایند_1.pptx

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 62033
کلمات کلیدی